tisdag 21 juni 2011

Då kör vi......

Nu har ja skaffat min egna ANNA KARLSSON blogg!!!!
Hoppas att ni hänger me mej på denna bloggen.
För ni e ju bäst det vet ni...<3<3<3<3<3

Tänkte börja me att visa er nåra viktiga i mitt liv:




 Jossan
världens snällaste tjej <3

 Lina
 världens sötaste <3 :)

 Amanda
En av mina bästa väner. Hörs varje dag, du känner mej grymmish bby <3<3


Ebba B
Ebba B e en nära vän till mig. & har as kulish ihop. Love u <3<3

 Maja
Maja, en tuff brud men en as bra kompiiis nu <3<3

 MARIA
Vi har sjukt kuull tsm :)

 Felicia
Älskar dig sötis :D

Ebba Westerberg 
ingen bild :)

Världens sötaste och snällaste och jag kan prata allt med dig gumman <33




Mina tre underbara ridskolehästar <33
 Tygo

 Oliver

 Fonzi


Mama & papa såklart e ju oxå bäääsht.

ALLA ni på bdb som besöker min sida varje dag.
Häng me mej här nu me!!



Man kan inte ha för många vänner.
Kommentera vetja :D



Kramiz på er





\ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar